Marketing w internecie

Prowadzimy kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google (Google AdWords) oraz działania nakierowane na zdobycie wysokiej pozycji w wynikach bezpłatnych — pozycjonowanie.

Jak pozyskać nowych klientów z Internetu?

GOOGLE ADWORDS — WYNIKI PŁATNE (SEM)
Włączenie do strategii płatnej reklamy w wyszukiwarce pomoże osiągnąć natychmiastowe efekty. Działania SEM (Search Engine Marketing) gwarantują obecność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Płatna reklama w wyszukiwarce jest optymalnym rozwiązaniem, ponieważ płaci się jedynie za kliknięcie w reklamę przez użytkownika.

POZYCJONOWANIE — WYNIKI BEZPŁATNE (SEO)
Współcześni klienci są obecni online — szukanie produktów i usług rozpoczynają od wyszukiwarki Google, dlatego należy pojawiać się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Działania SEO (Search Engine Optimization) pomogą zwiększyć widoczność Banku w wyszukiwarkach, podwyższając szanse na przyciągnięcie przyszłych klientów na stronę internetową instytucji. Pozycjonowanie jest najtańszą formą marketingu w wyszukiwarce, a efekty działań są rozłożone w czasie 4-12 miesięcy.

Analiza widoczności

Efekty analizy widoczności Banków Spółdzielczych w wynikach bezpłatnych 
— SEO

POZYCJONOWANIE — FRAZY DOTYCZĄCE BANKOWOŚCI KOMERCYJNEJ
Z naszych analiz wynika, że zaledwie 2 banki, spośród 526 sprawdzonych, (0,38% wszystkich analizowanych stron WWW) są widoczne na pierwszej stronie wyników wyszukiwania (TOP 10) na jedną z przykładowych fraz — „kredyt preferencyjny” i „kredyty preferencyjne”.

POZYCJONOWANIE — FRAZY DOTYCZĄCE BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
Na frazy związane z bankowością spółdzielczą i kredytami tylko 15 banków (2,85% wszystkich analizowanych stron WWW) jest widoczna na co najmniej jedną z fraz na pierwszej stronie wyszukiwarki Google (TOP 10).


Efekty analizy widoczności Banków Spółdzielczych w wynikach płatnych
— SEM

GOOGLE ADWORDS — LINKI SPONSOROWANE
Wiele stron internetowych Banków Spółdzielczych nie wykorzystuje potencjału, co robią banki komercyjne — korzystając z możliwości reklamowych, plasują się na pierwszych 4 pozycjach w wynikach wyszukiwania na frazy związane z bankowością spółdzielczą.

Kampanie reklamowe

Jak prowadzimy kampanie reklamowe w wyszukiwarkach

Od lat pracujemy z Bankami Spółdzielczymi, znamy doskonale zapotrzebowanie rynku i wiemy, w jaki sposób dotrzeć do potencjalnych i obecnych klientów. Po analizie i przygotowaniu kampanii prowadzimy działania optymalizacyjne umożliwiające osiąganie lepszych efektów mniejszym kosztem. Naszym celem jest maksymalizacja efektów, aby użytkownik szukający produktu finansowego trafił na ofertę Banku i znalazł na stronie WWW potrzebne informacje. Kluczem do sukcesu jest optymalnie przygotowana strona internetowa i kampania reklamowa.